Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte

steun sip

#901

2011-10-15 12:22

Dat ding komt er niet. We moeten het niet in onze buurt. Die bezwaaarschriften gaan er gewoon komen. Die demonstraties gaan er gewoon komen. De groeiende aggresie is er al en zal ook gevolgen kunnen hebben.

Gast

#902 Re:

2011-10-15 12:24

#896: barff -  

 Het wachten is op uw vertrek en het verspreiden van de boodschap aan ons ongelovige honden. En dat lukt tot nog toe goed in Nederland


Gast

#903 Re:

2011-10-15 12:32

#881: -

lol:P Dhr Speel heeft het wel over 10 miljoen die beter in meer blauw en in het milieu gestoken kan worden.. maar voorlopig worden die hoeveelheden geld gebruikt voor een moskee.. waardoor mensen zich nog minder veilig voelen, door mogelijk ontstane rellen.. hierdoor moet er nog meer blauw komen, en daar hebben we dan geen geld meer voor... dit gaat echt boven mijn pet.. het is maar goed dat wethouder Speel aftreed, maar hij doet het om de verkeerde redenen... want hij is zelf een gevaar.. en dan denkt hij nog dat CDA de op 1 na grootste party wordt in zoetermeer.. die kans heeft Speel nu flink vergooid.. en trouwens dat idee om naar een ander land te verhuizen klink aanlokkelijk..

Johann van der Veere

#904 Re: Re: Re: Re: Re: Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte / #870

2011-10-15 12:37

#898: - Re: Re: Re: Re: Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte / #870 

 Quote 'Gast': Indien dit niet zo is, laat u zelf dan met goede voor- of tegenargumenten horen.

 Eén van de argumenten staat al hierboven: o.m. hoeveel mensen gaan er in een stads- of pendelbus, waarde Gast.

 

 

Anoniem

#905 Re: Re: Re: Re: Re: Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte / #870

2011-10-15 12:37

#898: - Re: Re: Re: Re: Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte / #870

Heel goed geschreven en duidelijk geformuleerd!  Ik heb respect voor deze Seghwaert mede omdat hij/zij de connectie met wethouder P.v.Domburgh , dus Gemeente heeft, op deze site heeft gemeld!! En dat deze Johann met de reakties van deze Seghwaert problemen heeft is wel duidelijk. Dankjewel Seghwaert!


Gast

#906 Re: Re:

2011-10-15 12:45

#897: Johann van der Veere - Re:  

 Zó armlastig is deze groep volgens mij en worden subsidies en bijdragen in Nederland verkeert besteed, zolang deze groep nog steeds geld naar land van herkomst kan sturen én kan bijdragen aan een inzamelingsactie voor de moskee.


Gast

#907 Re: Re: Re:

2011-10-15 12:47

#906: - Re: Re:  

 Sorry, woordje NIET onbreekt in zo armlastig is deze groep volgens mij niet

Johann van der Veere

#908 Re: Re:

2011-10-15 12:51

#903: - Re:  

 Quote Gast: en dan denkt hij nog dat CDA de op 1 na grootste party wordt in zoetermeer.. die kans heeft Speel nu flink vergooid..

 Tot nog toe is er in Nederland geen enkele serieuze moslimpartij (afgezien die van Henny A.J. Kreeft, welke ooit eens iets te vertellen had in Forza, een partij in Haarlemmermeer, maar op dit moment als partij onvoldoende draagkracht heeft) en kan de actie van Frank Speel het CDA m.i. wel zeker stemmers én leden opleveren. 
 

Johann van der Veere

#909 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte / #870

2011-10-15 12:55

#905: Anoniem - Re: Re: Re: Re: Re: Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte / #870 

 Quote Anoniem: En dat deze Johann met de reakties van deze Seghwaert problemen heeft is wel duidelijk.

 Hahahahahaha.... Lolbroek!


Gast

#910 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte / #870

2011-10-15 12:59

#904: Johann van der Veere - Re: Re: Re: Re: Re: Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte / #870 

 Openbaar vervoer en uw optie van bussen zou de verkeersoverlast en de parkeerdruk kunnen beperken. Het punt is dat de hr. Speel en u zich daar nu achter verschuilen. U en ik en wij allemaal kunnen er van uit gaan dat dat niet gaat gebeuren, dat de verkeersdrukte en parkeerdruk gewoon toe gaat nemen. Er wordt NIKS gedaan aan toenemende drukte met slechts 13 parkeerplaatsen. Ontkenning en besodemieterij!

Johann van der Veere

#911 Re: Re: Re: Re:

2011-10-15 13:01

#907: - Re: Re: Re:  

 Quote Gast: Sorry, woordje NIET onbreekt in zo armlastig is deze groep volgens mij niet.

 Misschien niet meer, maar tijdens de eerste aanvraag bij de gemeente (enige jaren geleden) nog wel. Aan de andere kant wordt het stuk grond in Seghwaert voor slechts 160.000 euro van de hand gedaan, ver onder de normale waarde van een A-kavel.

Johann van der Veere

#912 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte / #870

2011-10-15 13:07

#910: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte / #870 

 Quote Gast:  Het punt is dat de hr. Speel en u zich daar nu achter verschuilen.

 Pardon, waar haal je het idee vandaan dat Speel een medestander is? 

Mien A. Ret

#913 de zelfkietelarij

2011-10-15 13:10

Politiek is zelfkietelarij en heeft de burger héél weinig opgeleverd! Een enkeling daargelaten! De meesten zijn alleen maar bezig zichzelf te kietelen. Net als Mister one man show Frank Speel. Ik ben tevens benieuwd naar de achtergronden van de heer Van der Veere....Politieke voorkeur, belang?

Gast

#914 Re: Re: Re: Re: Re:

2011-10-15 13:13

#911: Johann van der Veere - Re: Re: Re: Re:  

 160.000 euro, ver onder de prijs, zegt alweer genoeg over hoe partijdig en ondemocratisch dit besluit is genomen.

Johann van der Veere

#915 Re: de zelfkietelarij

2011-10-15 13:42

#913: Mien A. Ret - de zelfkietelarij 

 Quote Mien A. Ret: Ik ben tevens benieuwd naar de achtergronden van de heer Van der Veere....Politieke voorkeur, belang?

 Google eens, beste Mien  ;-)  Kom je er vanzelf wel achter.

Bewoner van Seghwaert

#916 Re: Re: de zelfkietelarij

2011-10-15 13:49

#915: Johann van der Veere - Re: de zelfkietelarij

Vreemde reaktie toch weer. Wil van alles over  pseudoniem Seghwaert weten maar geeft zelf geen antwoord!PS woon je zelf wel in Sehgwaert?


Gast

#917 Re: de zelfkietelarij

2011-10-15 13:49

#913: Mien A. Ret - de zelfkietelarij 

 Beste Mien,

Politieke voorkeur, belang?

Er is een prachtig HOLLANDS gezegde: het sop is de kool niet waard.

Johann van der Veere

#918 Re: de zelfkietelarij

2011-10-15 13:52

#913: Mien A. Ret - de zelfkietelarij 

 Quote Mien A. Ret: Net als Mister one man show Frank Speel.

Speel? Wethouder (what's in the name) Frank Speel is slechts woordvoerder, beste A. Ret. Hij vangt als eerste debater de politieke klappen op van de plannen die de beleidsambtenaren gemaakt hebben. Zo werkt het nu eenmaal. Hij is niet meer als het aanspreekpunt voor belanghebbenden. Voor de moslims én (met recht!) de boze wijkbewoners. 

Johann van der Veere

#919 Re: Re: Re: de zelfkietelarij

2011-10-15 14:05

#916: Bewoner van Seghwaert - Re: Re: de zelfkietelarij 

 Quote Bewoner van Seghwaert:

Vreemde reaktie toch weer. Wil van alles over  pseudoniem Seghwaert weten maar geeft zelf geen antwoord!

Google ik op Seghwaert (probeer maar eens) krijg je van alles voorgeschoteld: de bakker, de slager, de dierenarts, en fin noem maar op. Echter niets over een persoon die zich Seghwaert noemt en nog wel met 'U' aangesproken wil worden. Stel dat een in boerka omhulde vrouw je aanspreekt dan ben je toch nieuwsgierig naar wie die persoon is?

PS woon je zelf wel in Sehgwaert?

Jazeker! Ruim 27 jaar. En jij?

 


Gast

#920

2011-10-15 14:15

Maar begrijp ik het nou goed van dat ene filmpje dat Speel eerst aftreed voor het Sterigenics gebeuren en zich een paar maanden later weer beschikbaar heeft gesteld via verkiezingen als lijsttrekker? Mijn vertrouwen in de politiek was al laag, maar na dit nog maar 0,0%!
Bewoner van Seghwaert

#921 Re: Re: Re: Re: de zelfkietelarij

2011-10-15 14:36

#919: Johann van der Veere - Re: Re: Re: de zelfkietelarij

Goh grote fan van M.v.Leeuwen die je een kanjer vindt gezien haar inzet voor de zorg en het economisch belang!  En iemand aanspreken met U is de normaalste zaak van de wereld! En ik woon langer in Seghwaert dan jij.


Gast

#922 Re: Re: Re: Re: Re: de zelfkietelarij

2011-10-15 15:18

#921: Bewoner van Seghwaert - Re: Re: Re: Re: de zelfkietelarij 

 

Ga een hobby zoeken Johan! Triest figuur

Gast

#923

2011-10-15 15:25

Johan, wat ben jij triest Hahaha.
Janine

#924 Re: Makkelijk

2011-10-15 15:46

#4: Piet - Makkelijk

Betaal jij ook even mee aan de subsidie aan  dit nwe paleis van allah in Zoetermeer?

 

http://politiekincorrectblog.blogspot.com/2011/10/moskee-niet-gewenst.html


Gast

#925 BUURTBEWONERS FOCUS!!! STEUN SIP

2011-10-15 15:55

Beste buurtbewoners,
Alle argumenten zijn wel bekend en besproken. Tijd voor aktie, goede ideeën en oplossingen.
Help, steun elkaar, bied u hulp aan bij SIP, doe massaal mee aan de akties.

Focus op het doel:
Geen moskee, vanwege gebrek aan draagkracht, onrust en onveiligheid in de wijk, waardeverlies van huizen,verkeers- en parkeerdruk, kosten voor noodzakelijke aanverwante maatregelen van gemeente, het niet luisteren naar en discrimineren van huidige buurtbewoners, verpauperen van de wijk, tegenwerken van integratie enz.

Blijf dit forum volgen voor akties en informatie.
Geef het door.
Doe mee en schrijf en mail zoveel mogelijk instanties, politici en media.