Navid Sharifi moet blijven!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Navid Sharifi moet blijven!.

Katarzyna Sieradzka(schatje)

#76 Navid Sharifi moet blijven !!!

2013-08-25 21:09

Wij kenen elkaar 6 manden. Toen ik leer em kennen ik heb gevoeld wat dat echte liefde is.Erste maand waare wij echt blij,vol met energie,planen voor toekomst. Wij hebben beslist voor samem te wonen.ik met zon hebben verhuist naar Navid.Die ongelofelijk lieve mens heeft ons respect,liefde die wij zo nodig hebben gegaad.Navid heef vader van mij zon vervangen die speel met em ,leer em,ton em wereld. Eindelijk igor heeft gevoeld wat dat echte vader liefde is.Wij hebben planen gegaad voor te trouwen en na en tijdje onze familie groter te maken. ik heb in zijn ogen gelukvonk gezien. Navid woont in belgie al 5 jaar, voor goede leven te hebben in deze land die beslist voor voor taal te leren en DAT IS EM GELUKT!!! die heeft taal gekent in korte tijd.Die heeft werk gevonden in zijn beroep, voor geld te hebben voor zij eigen onderhoud. Die heef rijbewijs begalt en dat kost ook veel toewijding. In 5 jaar heef die zij droom leven geboud toen dat die nog kind was.Dag 29.07.2013 belgise regering heeft gele leven van Navid afgepakt,alle planne voor toekoms.Wij richten ons naar de mensen die willen geen deur voor em openen voor betere wereld.Die is toch ook een mens , lijk die die hebben zijn weg voor gelug afgepakt.Waarom heef die geen recht op dat waarvoor heef die zo hard gewerkt ? Die houd van die land en zie zijn toekoms in belgie. Die heeft zijn huis waar dat die is begonen met familie te maken,leerd kenne vrienden voor geel zijn leven. In afghanistan is oorlog waarom moet die leven in land met pijn en verdriet daar heef die heen vrienden,familie. Waarom echte lieve,simpatieke,inteligente mens moet weg van iets waar dat die echt van houd. Waarom wil iemand ons leven breken, NAVID MOET BLIJVEN HIER IS ZIJN PLAATS OP WERELD

Gast

#77 Re: Navid Sharifi moet blijven !!!

2013-08-25 21:58

#76: Katarzyna Sieradzka(schatje) - Navid Sharifi moet blijven !!!

Katarzyna, laat ons hopen dat er morgen iets positiefs gebeurd! Zoniet ben ik beschaamd Belg te zijn omwille van het onrecht dat onze politiekers Navid, jou en je zoontje aandoen. Ook zijn vrienden en werkmakkers gaan hem missen. Ik wens je veel moed en hoop morgen te horen dat hij toch mag blijven.


Gast

#78

2013-08-26 07:00

Eerlijk gezegd kan ik er met mijn verstand en nog minder met mijn gevoel bij dat Navid zou uitgewezen worden.
Welke normen worden er dan gehanteerd?????
Suzanne

Gast

#79

2013-08-26 07:21

Blijkbaar functioneren de administratie en de politiekers op automatische piloot, zonder verstand en zonder gevoelens!! En de bevolking is alleen belangrijk op het moment van de verkiezingen en nadien gewoon 'quantité négligeable', desnoods over lijken...

 

Ook al tekenen miljoenen Belgen deze petitie, het raakt hun koude kleren niet.......


Gast

#80

2013-08-26 16:51

Welke misdaad heeft Navid begaan, om opgesloten te worden als een misdadiger?? Hoe is het zover kunnen komen???
Wat een omgekeerde wereld!!
Ik hoop dat Navid zijn geloof in mensen niet verliest! Daarom de absolute steun voor die petitie.

Gast

#81

2013-08-26 18:49

Het is een goede jongen die een kans op een beter leven verdient
Brigitte en Lies

#82 Navid, iemand die het verdient om hier te blijven

2013-08-26 19:38

Horen juist op tv dat Mevrouw De Block het dossier van Navid zal herbekijken.
Laat we nu onze vingers kruisen en hopen dat Mevrouw De Block haar goed hart toont en Navid geeft wat hij zo graag wil : zijn vrijheid!
Navid : never give up your dreams!

Gast

#83 Re: Navid, iemand die het verdient om hier te blijven

2013-08-26 22:43

#82: Brigitte en Lies - Navid, iemand die het verdient om hier te blijven

Dank voor de info!! Op hoop van zege!

 

Laat ons duimen voor de goede afloop!

Brigitte en Lies

#84 Re: Re: Navid, iemand die het verdient om hier te blijven

2013-08-27 05:13

#83: - Re: Navid, iemand die het verdient om hier te blijven

Ja we hebben dit gezien in het journaal van WTV.

Je kan de uitzending anders herbekijken hoor.

En inderdaad, we kunnen nu maar duimen op de goede afloop!


Gast

#85

2013-08-27 18:44

Het is jammer dat er een persoon als Navid het land wordt uitgewezen, een persoon die zich aan alle plichten en voorwaarden van ons land voldoet.
Ok het is geen belg en ik ben ook geen voorstander om die vele vreemdelingen in ons land toe te laten . Maar dan heb ik het wel over degene die niet gaan werken en enkel naar Belgie komen om te profiteren. Zo is Navid duidelijk niet ! Persoonlijk kende ik hem niet , wel weet ik wel wie hij is doordat we toevallig op dezelfde bouwwerf in Waregem aan het werk zijn. Wel es waar voor een ander bedrijf , daar zie ik wel ook dat het een werker is en geen profiteur en een jongen met inzet , mogen wij zelfs iets aan vragen . Laat die jongen verder zijn job doen en geef hem de toestemming zijn leven in belgie verder te zetten ! Vele anderen verdienen dit niet, daar moet wat aan gedaan worden. Laat Navid hier !

Dit is een reactie van een echte Vlaming !!
Brigitte

#86 Re:

2013-08-27 19:22

#85: -

Ik ben het volledig met je eens dat er hier in ons land veel profiteurs zijn. Mensen die op onze kosten leven.

Navid is helemaal niet zo.  Als je ziet wat hij hier al allemaal op eigen houtje heeft verwezenlijkt. Chapeau voor Navid.

Daarom verdient hij het des te meer om hier in ons land zijn verdere toekomst uit te bouwen.

Hij zit nog boordevol plannen. Laat ons hopen dat Mevrouw De Block hem die kans geeft om zijn dromen waar te maken!


Gast

#87

2013-08-28 07:11

Beste,

Als directeur van VZW Jongerenatelier heb ik Navid altijd ervaren als een aangename kerel die zich 100% inzette om zijn doel, met name een vaste job vinden, Nederlands leren, zich integreren, ... te bereiken.
Navid uitwijzen zou ik dan ook misdadig vinden.

Vriendelijke groeten

Ronny Declercq
Directeur VZW Jongerenatelier

Gast

#88

2013-08-28 08:36

Onvoorstelbaar dat men dit blijft doen: mensen fantastisch opvangen voor jaren, hun een beroep leren en dan terugsturen naar een land waar men het beroep niet kan uitoefenen (zoals onze Parwaiz: een lasser in Kaboel, waar er niks te lassen valt)
:(
Ik hoop dat Navid mag blijven

Ruth Vanhoutte


Gast

#89

2013-08-28 10:12

Op wat is die negatieve beslissing nu gebaseerd?
Brigitte en Lies

#90 Navid

2013-08-31 18:53

Vandaag voor de derde maal een bezoekje gebracht aan Navid.
Hij was, net zoals de vorige keren "supercontent".
Het was wel een beetje druk, want wij waren niet de enigsten die hem wilden bezoeken.
Maar na wat overleg met elkaar, kon iedereen Navid toch een 20-tal minuten spreken.
Toen we vertrokken zei hij : tot de volgende keer, maar liefst dan hierbuiten.
Navid, we hopen allen van harte dat we je de volgende keer dan "buiten" kunnen ontmoeten.
Want je vrijheid bekomen, is je grootste wens.
We blijven met zijn allen hopen dat jouw wens werkelijkheid mag worden!

Gast

#91 Re: Navid

2013-09-02 09:51

#90: Brigitte en Lies - Navid

Ik duim alvast mee voor een snelle en goede afloop!

Hopelijk wegen zijn verdiensten zwaar door in de weegschaal van administratie en politiek!

Brigitte en Lies

#92 Navid, iemand die hier bij ons hoort!

2013-09-05 09:19

Vandaag staat er een artikel over Navid in de krant Het Nieuwsblad.
Gisteren hebben vrienden, sympathisanten, leraars en de werkgever van Navid geprotesteerd tegen de uitwijzing van Navid. Zijn plaats is hier bij ons!
Hopelijk mag uit dit protest iets positiefs groeien!
Langs deze weg probeer ik nogmaals om zoveel mogelijk mensen warm te maken om de petitie te ondertekenen. Spreek jullie familie, vrienden, kennissen en werkkring aan om dit ook te doen.
SAMEN STAAN WE STERK!
Ook via facebook probeer ik de mensen aan te sporen om de petitie te tekenen.
Ik ben geen politieker of iemand met invloed of status. Ik ben enkel een mama met het hart op de juiste plaats. Ik heb zelf al héél veel meegemaakt in mijn leven en...het woord "opgeven" staat niet in mijn woordenboek.
Ik geef ook niet op voor Navid, ik ga door tot het einde. Want als iemand een "happy end" verdient, dan is het Navid wel!
Dus mensen, laat jullie goed hart nog eens zien en spreek iedereen aan die je kent.
Doe het voor Navid!

Gast

#93 Re: Navid, iemand die hier bij ons hoort!

2013-09-05 20:37

#92: Brigitte en Lies - Navid, iemand die hier bij ons hoort!

Volledig akkoord! Ik stuur de vraag herhaaldelijk door naar al mijn vrienden en als het lukt hebben we allemaal gewonnen!

En voor Navig zijn we allemaal een hart onder de riem!

 

Hopelijk kunnen we binnenkort feesten voor Navid en zijn geliefde!

Brigitte en Lies
Gast

#94 Re: Re: Navid, iemand die hier bij ons hoort!

2013-09-06 05:47

#93: - Re: Navid, iemand die hier bij ons hoort!

Dank je wel!

Hopelijk volgen veel mensen ons voorbeeld en ja... het is te hopen dat we binnenkort met zijn allen kunnen feesten.

Brigitte en Lies

#95 Navid

2013-09-08 16:33

Terug van een bezoekje aan Navid.
Natuurlijk was hij, zoals gewoonlijk, weer supercontent om iemand te zien.
Ik vraag me soms af waar hij zijn energie blijft halen.
De meesten onder ons klagen over het slechte weer, dat ze zich niet goed in hun vel voelen, dat ze het niet meer zien zitten,..
Eigenlijk hebben we geen reden om te klagen.
Want weet je, iemand als Navid die nog altijd niet weet wat de toekomst voor hem in petto heeft, die heeft altijd een glimlach op zijn gezicht.
We zouden veel beter eens aan hem een voorbeeld nemen.
Ik heb hem vandaag een "klavertje 4" gegeven. Hij wist niet echt de betekenis ervan. Maar ik heb hem uitgelegd dat een klavertje 4 een teken van geluk is. Dat het iets is wat je moet delen, want dat geluk zich verdubbelt als je het met iemand anders deelt.
Ik heb het als kind gekregen van een tante en ik vond dat Navid het nu verdient. Want als iemand het geluk verdient, dan is hij het wel!
Laat ons nu met zijn allen hopen dat zijn "klavertje 4" nu ook voor hem geluk brengt!
Want dat verdient Navid!



Dawili

#96

2013-09-09 03:39

DE MENSEN DIE NAHIB AANBEVELEN ZIJN ME BEKEND
IK VERTROUW HEN EN VOEG ME BIJ HEN OM DEZE PETITIE TE TEKENEN
Brigitte

#97 Re: Navid Sharifi moet blijven!

2013-09-09 07:23

#96: Dawili -

Dank je wel om deze petitie te ondertekenen!

Hopelijk volgen nog velen uw voorbeeld!


Gast

#98

2013-09-09 09:46

Een aangrijpend verhaal !
Het moet je eigen zoon maar wezen die zoiets overkomt . Geef die jongen a.u.b. de kans om zich hier ten volle te ontplooien en een nieuw leven op te bouwen.
Laurence Van Leuvenhaege

#99

2013-09-09 11:49

Een vraagje aan de auteur van deze petitie. Wanneer wordt deze petitie afgesloten en wat zijn de plannen hiermee nadien? Zo kunnen we mss nog eens alles op alles te zetten om mensen warm te maken om deze te ondertekenen en weten we dat er ook werkelijk iets met de handtekeningen gedaan wordt.
Brigitte

#100 Re: Navid Sharifi moet blijven!

2013-09-09 13:22

#99: Laurence Van Leuvenhaege -

Ik heb vroeger al eens een mail verstuurd naar de auteur van de petitie, ook al om te vragen wat er dan met deze petitie zou gebeuren, maar ik heb tot op heden geen antwoord terug gekregen.

Misschien kun jij eens proberen met een mail te sturen. Je kan helemaal vooraan deze petitie een vakje aanklikken "neem contact op met de auteur van deze petitie". Misschien heb jij meer geluk.